Nejdříve se seznamte s našimi stroji: 
  

 

č.17 - MadDog (Suzuki Swift) - už neexistuje

č.172 - MadHawk (Fiat Uno) - jeho náhrada

č.18 - MadDog (Mitsubishi Colt) - další do týmu

 

 A.....Mad-Team v akci :)

 

V prvním našem závodě jsme se seznamovali s tratí a všemi věcmi okolo. Náš tým měl tehdy jen jedno auto - Šílenou kočku - a brácha jel zčásti na pohodu a z části na odreagování. Byl krásný jarní sluneční den. Vál lehce vítr a já se tehdá pěkně připálil....ale už dost plků...tady je pár obrázků:

1. závod v hobbyautokrosu o krále jestřebích hor 17.4.2010

bylo to hodně kontaktní a Kočka dostala zboku docela nakládačku. Jednou se i stalo, že brácha nedojel kvůli protržený přední pravý pneumatice.Zničená jak guma tak disk. Ale toho dne jsme si to náramně užili.

 

 Druhý závod , dva v týmu a jedna smrt

Druhý závod (15.5.2010) se nesl v duchu několika změn, Prvním rozhodně bylo, že do týmu, který zatím ještě nebyl "mad" pribyl další závodník. Bráchův soused Ládislav Sajdl. Další významnou změnou bylo obutí obou vozů, a to především na hnané nápravě. Guma se špunky od Vraníku toho v závodě zařídí hodně. Další věcí , co doznala proměny bylo počasí. Chladno a zataženo nám vyhovovalo. Na trati se po předcházejícím dešti udělalo několik kaluží a bahništ´. To byl panečku ten pravej bahnokros.

2. závod v hobbyautokrosu o krále jestřebích hor 15.5.2010

 Tento závod byl o dost jinačí. Hlavně díky rozbahněné trati.Vrako-auta zapadávala v bahně, načež pořadatelé neustále mávali žlutou vlajkou, tempo bylo celkově pomalejší, ale dle mého názoru divácky atraktivnější. Dokonce se účastnilo více závodníků než předešlý závod. Jediná věc, co nás trochu sklamala byla MadCat. Suzuka prostě nevydržela a po sjezdu z muldy se jí vytáhlo kolo i s poloosou. Brácha odstupoval defakto z prvního místa v rozjíždce a tím to pro něj končilo. Pro Mad-kočku samozřejmě taky.  ....Po ukončení závodu jsme z ní slíkly kola, baterku, číslo a kapotu na památku a vrak jsme tam nechali pořadatelům do šrotu.

Třetí na řadě a na semafor

Další závod byl opět v duchu několika změn. První byla ta, že se změnila poloha startu a následné navedení na trat´. Původní start u komentátorského stanoviště s následným průjezdem kolem stodoly byl zrušen a nahrazen startem smerem na sever s následným napojením do zatáčky u kopečku v nevyšším bodě trati. Pokud si to nedovedete představit, nevadí. Stačí se u nás kouknout do profilu trati a vše bude jasné. Navíc bylo elegantně vyřešeno opuštění trati závodníky, co projeli cílem a směřují do boxů. Další novinkou byl startovací semafor, jehož příčinopu byly zhruba tři skažené starty :)  Za těch málo fotek se omlouvám. Jednak jsem povětšinou filmoval, ale hlavně mě zdechnula baterka ve fot´áku.

3. závod v hobbyautokrosu o krále jestřebích hor 26.6.2010

Nyní už jako Mad Team Racing nastoupil Šílený jestřáb, alias Fiat Uno a notně opotřebovaný MadDog alias Mitsubishi Colt. Tentokrát se jezdci snažili , ale na kvalifikaci do semifinále nedosáhli. Jedním zásadním důvodem byla silná konkurence (motorově) a její počet.....bylo přihlášeno rekordních 35 závodníků.

Vyhledávání

Jan Rükr (R-Design™) © 2010 Všechna práva vyhrazena.