Profil trati

Zde se můžete lépe obeznámit s profilem trati, Užitečná věc, speciálně pro budoucí piloty, jelikož při samotných závodech jsou pouze dvě pomalá kola, která se jedou za safetycarem a pak už jsou samotné rozjíždky. Což nám příjde trochu málo.

Vysvětlivky:

•   většinou depo MadTeamu

 

1 - Jednotlivé boxy a výjezd z nich

2 - boxová ulička a příjezd pilotů k trati

3 - prostor pro řazení závodníku a příprava k závodu s komentátorským stanovištěm

1 - startovní štafl (od 3.závodu je orientován směrem na sever a řízen semaforem)

2 - startovní rovinka (použije se pouze při startu jinak druhý a další okruh se touto cestou již nejede)

3 - mírně do kopce zužující se rovinka, kde vozy musí být již srovnané (pokud tomu tak není - vznikají karamboly)

4 - táhlá levotočivá zatáčka o 180° kolem kopečku 

5 - úzká rychlá (mírně z kopce) rovinka táhnoucí se podél boxové uličky

6 - krátká ostrá levotočivá zatáčka 180° končící nájezdem na zákeřnou muldu

7 - Sjezd z muldy je opět zakončen ostrou pravotočivou zatáčkou o 180°

8 - pravá zatáčka 90° mírně se svažující ke stodole

9 - průjezd bahništěm podél stodoly

10 - ostrá levotočivá zatáčka 160° končící mírným kopečkem

11 - (NEVYUŽITO)

12 - mírná rychlá pravotočivá zatáčka 60° končící zužující se rovinkou (3)

jezdci poté projíždějí zbytek trati 4, 5, 6, 7.

13 - cílová rovinka

14 - po projetí cílem jezdci absolvují průjezd trati 8, 9, 10, 12, 3, 4 na půl plynu a opouštějí ji v bodě 14, kde pořadatel po vstyčení modré vlajky vyzve závodníky k opuštění trati

Vyhledávání

Jan Rükr (R-Design™) © 2010 Všechna práva vyhrazena.